Založ si blog

Objať je v preklade zabíjať

afterdark7Rozmýšľam nad tým, aké by to bolo zabiť R. Aký by to bol pocit. Ako Tí vrahovia, ktorí zabijú svoje milenky, keď ich opustia. If I can´t have you, noone will.. Ako by som v nečakanej chvíli zaborila nôž do jeho tela, alebo mu primiešala do jedla jed na potkany… iba na to myslím a bolí ma srdce. Nezabila by som len jeho, ale aj seba. Zbláznila by som sa, keby nebol. Nemusím byť ani vrahyňa, aby som ho šialene milovala. Vraždy nie sú nič pre mňa. Takýto druh múk nie, ja sa radšej budem utápať v beznádeji a nekonečnej ľútosti, pozerať sa, ako je šťastný s iným… mužom.

Bláznivosti. Chcem byť s nimi. Pri ňom neexistuje zdravý rozum, mravy, verejnosť a strach z mienky ľudí. Pri ňom existuje len on.  Chcem byť stále s ním. Aj keby to znamenalo- byť s nimi. Boli by sme traja. Spolu. Len nech ma zoberú medzi seba. Ako krásna zvrátená trojica by sme žili v úplnej rovnosti a spokojnosti. Krásni mladí ľudia. Krásne zbláznení.
Na ničom inom nezáleží. Na ničom inom by ani nezáležalo. Skúsim si trochu porezať nohu, aby som niečo cítila. Niečo iné ako úzkosť a beznádej. Na nohe to v zime nevidno. Na chvíľu to pomáha. Persen sú len cukríky, Prozac nie je. Tak ma to celé objíma, tá bolesť vnútri ako kazajka.

Vždy som tvrdila, že objatie je silná vec. Aj pohladenie. Také skutočné, nie to objatie čo sa tvári ako znak priateľstva. –Ahoj –Ahoj moja no ako? – v pohode…bla bla... Také objatie v ktorom cítite, ktoré trvá dlho, ktoré kričí aj šepká, ktoré znamená, ktoré sa netvári. Také objatie akým som sa túlila k R a on snáď tušil že je to viac.

Dajte zo mňa dole ten plášť
Také je silné objatie a krásne. Taká je úzkosť. Všeobjímajúco krásne krutá. Nedá sa jej brániť. Prenikne všade ako nákaza, darmo sa budete vzpierať. Ja nie, na nie som z tých… z tých malých, martýrikov, úbožiakov, ja nemávam „depky“ ani nechcem vašu pomoc, ľútosť, pozornosť… Ja chcem len zhodiť zo seba ten plášť čo na mňa jemne padol, a nemilosrdne ma obopína. Mecem sa, škriabem ho zo seba, váľam sa v bolesti… upadám do apatie, strachu a nekonečnej prázdnoty. Nachvíľu povolí. Vstávam a zase priškrtí. Ako parazit, ktorého sa nezbavíte, kým nezahubíte aj seba.
R ma objíma silno, v srdci. Až tak že mi ho zviera. Celý svet ma objíma až sa dusím. Objatie je ozaj silná vec…

krajina bez zázrakov

11.10.2010

Moje hodinky sú rozbité Zastali na pol štvrtej Alebo desať minút predtým Naháňam odletený čas A stúpam bosými nohami po rozbitých sklíčkach Už mi nepomôže presadnúť si o stoličku ďalej Vypiť si čaj už tiež nemá také čaro Krajina zázrakov je zázračná pustatina Stále zvláštna, no chladná a veterná A ja kľačím A bolí ma spomínať Lebo čas ma preklial [...]

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3282x
Priemerná čítanosť článkov: 1641x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy