Založ si blog

krajina bez zázrakov

Moje hodinky sú rozbité

Zastali na pol štvrtej

Alebo desať minút predtým

Naháňam odletený čas

A stúpam bosými nohami po rozbitých sklíčkach

Už mi nepomôže presadnúť si o stoličku ďalej

Vypiť si čaj už tiež nemá také čaro

Krajina zázrakov je zázračná pustatina

Stále zvláštna, no chladná a veterná

A ja kľačím

A bolí ma spomínať

Lebo čas ma preklial

Klobučníkovi je odpustené a ja splácam jeho dlh

Všetci ma zavrhli

Lebo som nepatrila medzi nich

Lebo som nehádzala taniere

A nehrala kriket

A …  milovala, verila

Že to všetko nie je len blud

Prízrak

Sen

Predstava

Smútok

Smrť

Zbohom.

Objať je v preklade zabíjať

27.11.2010

Rozmýšľam nad tým, aké by to bolo zabiť R. Aký by to bol pocit. Ako Tí vrahovia, ktorí zabijú svoje milenky, keď ich opustia. If I can´t have you, noone will.. Ako by som v nečakanej chvíli zaborila nôž do jeho tela, alebo mu primiešala do jedla jed na potkany… iba na to myslím a bolí ma srdce. Nezabila by som len jeho, ale aj seba. Zbláznila by som sa, keby nebol. [...]

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3281x
Priemerná čítanosť článkov: 1641x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy